Sunday, February 6, 2011

Bende Giler

Asalamualaikum,
Dalam Hidup Ni,
Mesti Ada Benda Giler Yang Korang Nak Buat Kan?
Aku Ada Banyak Benda Nak Buat,
Lagi-Lagi Bila Aku Kat Langkawi Ni,
Antara Yang Aku Dah Berjaya Buat,
Aku Jalan Kaki Gi Air Terjun Temurun Dari Quarters Andaman,
Adalah Dalam 1 Jam Perjalanan,
Jauh Boleh Tahan,
Naik Turun Bukit Lagi,
Tapi Memang Berbaloi Gila,
Dan Second Yang Aku Nak Buat,
Kerja 25 Jam,
Aku Bajet Nak Kerja Dari 6 pagi Sampai 7 Pagi Besok,
Tapi Tak Berjaya,
Sebab Abang2 Shift Malam Tak Bagi,
So Aku Berjaya Kerja Selama 17 Jam Jer Dari 6 Pagi Sampai 11 Malam,
Tapi Tak Per,
Kalau Ada Peluang Lagi,
Aku Akan Capai matlamat Aku,
Kerja 25 Jam,
InsyaALLAH.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

disable

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme