Tuesday, January 4, 2011

Deja Vu

Asalamualaikum,
mungkin ada yg x tahu apa tu deja vu.
Kumpulan band ka?
Atau pun spesis haiwan dah pupus.
Kalau nk tahu deja vu tu apa, g search kt uncle google.
Sepanjang aku intern kt andaman ni, bnyk deja vu.
Akhrnya segala rahsia mimpi selama ni terungkai.
Agak dah 6 kali aku alami deja vu sejak kt andaman ni.
Pelik gak ar.
Deja vu ni lbh krng mcm korng lalui bnda yg krng dah lalui.
Cnth aku, mcm dulu2 aku pernah mimpi yg aku train kt andaman, tp aku x tahu. Smpy satu ketika, aku lalui sama mcm mimpi yg pernh aku mimpi satu ketika dulu.
Itu deja vu untk aku. Kalau rasa nk tahu lbh lnjt, g search kt uncle google k.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

disable

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme