Sunday, December 19, 2010

Satu Penipuan Ataupun Kebenaran?



Asalamualaikum,
Akhirnya Sampai Gak Kat Penang,
Yahooooooo,
Seronok Gila lah Dapat Kuar Dari Hutan,
Dari Langkawi Naik Ferry Ke Kuala Kedah,
Lepas Tu Naik Teksi Ke Stesyen Bas Alor Star,
Pastu Naik Bas Ker Butterworth,
Sampai Butterworth Naik Rapid Penang Ke Permatang Pauh,
Skang Melepak Kat CC,
Lepasni Tak Tahu Nak Tidur Mana,
Hhuhuhu,
Seronok Gila Lah Nak Gi Amek Supplementary Exam,
Haiyoooooo,
Masa Orang STudy,
Ko Main,
Kan Dah Kena Repeat,
Kah3,
Okay,
Apa Kaitan Dengan Tajuk,
Alkisah:

Mengikut Perancangan,
Ada 5 Orang Yang Akan Balik Ke Penang,
Termasuk Aku,
Kitorang Akan Naik Ferry Sampai Ker Jetty Kuala Perlis,
Dan Dari Situ Y Akan Amek Kereta Dia And Bawak Kitorang Ke Penang,
5 Minit Sebelum Bertolak Ke Kuah,
Aku Dapat Tahu Yang Y Tak Jadi Balik Dengan Kitorang,
Alasan Yang Diberi " Maaf Wei, Aku Tak Dapat Follow Korang Ke Kuala Perlis, Mak Aku Sakit, Aku Ada Hal and Aku Terpaksa BALIK LAMBAT SIKIT"
Lebih Kurang Macam Ni Lah ALasan Dia Bagi,
Habis Rosak Semua Plan,
Terpaksa Buat Plan Baru,
Itu Yang Sampai Ke Kuala Kedah,
Aku Tak Kisah Kalau Betul Mak Ko Sakit,
Tapi Kalau Betul Mak Ko Sakit, Kenapa Ko Mesti Balik Lambat?
Itu Yang Tak Logik,
Mak Ko Sakit, Tapi Ko Balik Lambat,
Langsung Tak Logik,
Tinggal Cakap Ko Nak Kuar Dengan Laki SUdah,
Pakwe Kat Seberang Pulau,
Ko Pulak Menggediks Dgn Jantan Lain Kat Langkawi,
Insaflah,

Aku DOA SUpaya Emak Ko Cepat Sihat,
Kalau Betul Dia Sakit Lah,
Kalau Tak Free2 Ko Doa Kan Emak Ko Sendiri Sakit.
K Lah, Nak Gi Check In Kat Masjid,
Letih Perjalanan Satu Hari,
Asalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

disable

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme